Obľúbené seriály (7)
Hviezdna brána (1997)
Závislost může být v podstatě na cokoliv. Moje závislost je StarGate a na její další varianty. Velice mě baví jak srozumitelně vysvětlují a spojují děj hvězdné brány s naší historií. A někdy mě jejich vysvětlení dějů minulých, dává větší smysl, nežli námi známé fakta. Děkuji tvůrcům za léta zábavy::-)
Simpsonovci (1989)
Teória veľkého tresku (2007)
Ve většině amerických filmů nebo seriálů převládá jeden podobný koncept. Všichni jsou krásní, upravení, většinou i bohatí. Amerika je pohodové, bezpečné místo. A poslední často objevovaný jev je vysoká inteligence američanů. V tomto serálu se všechno toto objevuje vždycky v kontrastu. Jak to myslím? Krásní jsou hloupý. Inteligentní jsou šumaři. Bohatí nejsou ani ti chytří, ale ani ti hloupý. A amerika není dokonalé místo. Jinak téma seriálu je naprosto originální a velmi vtipný. Jim Parsons hraje svoji životní roli a doufám, že herci nezpychnou a budou v seriálu velmi a velmi dlouho.
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Ať v originálním změní nebo dabovaný na Prima Cool má tento seriál všechno, co má mít televizní gaučová zábava. Každý díl je jízda zábavy, výborných hereckých výkonů a legendárních:-) hlášek. Nahoď oblek, Swarley a další jsou hlášky, na který nikdy nezapomenu.
Moderná rodina (2009)
Tak toto bylo pro mě velké překvapení. Vtipné, zábavné, skoro dokonalé. Určitě to patří do první ligy s Big Bang nebo Jak jsem poznal vaši matku....
Ajťáci (2006)
Walking Dead (2010)
Prví řada neskutečně dobrá, druhá připomíná rodinný pouta. A ta třetí má vzestupný náběh, ale první řadu už nikdy nepřekoná. Stejně Velký respekt a děkuji autorům za dlouho trvající zážitek.