Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Zelená míľa (1999)
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Múmia (1999)
Gladiátor (2000)
Amélia z Montmartru (2001)
50x a stále po prvý raz (2004)
Tuhle komedii prostě miluju,a závěrečná scéna je naprosto úžasná včetně písničky Israel Kamakawiwo'Ole 'IZ' 'Somewhere Over The Rainbow.Viděl sem tento film 50x a baví mě stejně jako poprvé :-)
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Naprosto úžasný film,přišel sem k němu náhodou když nic nedávali a já to zachytil na HBO,hned sem se zamiloval do hlavní představitelky a do paní učitelky..:-D Po dlouhé době film,kdy mě na konci kanuly slzy jako malému klukovi...