Recenzie (7)
The Haunting - Romance se starými róbami (2020) (epizóda)
Najlepšia časť tejto série
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
Najlepší animovaný batman. Prvá aj druhá časť
Hardcore Henry (2015)
Je to ako hra. Celý film je hra :D
Everest (2015)
Bola mi zima ked som to pozeral
Purpurový vrch (2015)
Vsetkych duchov som videl v trailery, takze moc toho tam nebolo, myslel som ze to bude lepsi horor fantasy
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
veľké sklamanie
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
1. séria **** duchovia , 2. séria ** Mimozemšťania, mutanty, diabol