Recenzie (9)
Nejkrásnější portrét (1988) (amatérsky film)
Jsem z toho vyřízenej jako Michal Kratejl!
Sokolovo (1974)
Prostě agitka minulého režimu.
T-34 (2018)
Úvod byl v pohodě. Čekal jsem víc bitvy u Kursku než průjezd Německem s šesti náboji, ale to už tak soudruzi občas mají. Škoda, za začátek bych dal 5 hvězd.
Coldplay: A Head Full of Dreams (2018)
Hezký průřez kariérou jedné kapely, který ukázal i na nehezké věci z prostředí hudebního showbyznysu a života slavných lidí. Vtipné záběry z úplných začátků a pompézní záběry z aktuální doby.
Psaní do nebe (2017) (divadelný záznam)
Hezká pocta jak panu Smoljakovi tak i celému divadlu Járy Cimmrmana.
Prezident Blaník (2018)
Ale jó je to dobrý. Měl jsem z toho strach, aby to neztratilo to kouzlo kratších dílů, které jsou trefné a úderné, ale ani ta filmová podoba tomu neuškodila. Dlouho už jsem se v kině takhle s ostatními diváky nezasmál. Už se těším až si to pustím v klidu doma znovu. Tóóónda fooor Prezident!!!
Heydrich: Muž so železným srdcom (2017)
Co, to mělo zase znamenat?! Vůbec se mi ten film nelíbil. Začátek bych ještě bral, protože film nebyl zaměřen pouze na samotný atentát, ale zobrazil i osobu Heydricha. Jinak je ten film o ničem třeba zobrazení atentátu vůbec nekoresponduje s tím jak se to doopravdy stalo. To samé při dobívaní kostela. Nejlepší zpracování tohoto tématu je pro mne stále Atentát od Jiřího Sequense st..
Fargo - Season 1 (2014) (séria)
První dva díly mne nadchly, ale pak přišel slabší střed. Poslední tři epizody měli šmrnc a spád to se mi moc líbilo. Tam bych neváhal dát za pět, ale průměr mého hodnocení je na čtyřech hvězdách a tak to i nechám myslím, že je to tak správně. Jinak super výkony Martina Freemana a B.B. Thorntona - klobouček.
30 minút po polnoci (2012)
Hezky natočené. Je to strhující a má to náboj. Ukázka toho, že nic není hned a na spoustu věcí se prostě musí čekat. Moc mě film bavil a to jsem od něj na začátku neočekával takže je to milé překvapení! 5 hvězd bez váhaní!