Recenzie (23)
Uncanny Valley (2018)
Sice se na Cate hezky kouka, ale co nam ma rict 2 minutove dilo mi jaksi unika…
Ulička nočných môr (2021)
Vizualne krasna podivana s ponekud plytkym scenarem roztahnuta do absurdni delky.
Underworld: Krvavé vojny (2016)
Je mi líto, ale tohle je krásný příklad toho, že před 10 lety se dal vytvořit vizuálně přitažlivější a logičtější film ve všech ohledech.
Macík 2 (2015)
Asi jsem jina kategorie, ale tohle je shit nejvetsiho kalibru...
Kuriér 4 - Reštart (2015)
Tohle probuh ne, Uznavam holky, auto, jedna/dve hlasky. ALe jiak mizerie a hluboce pod Kuryr 3, coz byla dost hruza...
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Po dlouhe dobe neco co me velmi mile prekvapilo. Vztahy obou svetovych zemi libove nastrelene do dialogu a jsem rad, ze tu obcas zvitezi i vychod. Vtip, smrnc, hlasky, super vyvazena kombinace a ac zapletka neni nikterak slozita, tak velmi spontanni.
Pomsta mŕtveho muža (2013)
Na dnesni pomery dost vyzrale drama. Uveritelne charaktery, fungujici chemie. Skoda, ze zaver byl az moc hrr, ale jinak super zazitek a zaslouzene.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Neveril jsem, ze serie FF muze klesnout niz nez se povedlo minule. Nicmene neskutecne se stalo realitou. Mira arogance a nesmyslne hlouposti prerostla zdravou miru vhodnou pro ironii a sebezesmesneni. Hodnoceni balancuje mezi odpadem a hruzou. Nicmene uz jen vzhledem k odkazu Briana Elra Spilnera O'Connora nemuzu dat mene nez dve hvezdicky za snahu...
Divoké historky (2014)
Ze zacatku se to tvari moc fajn. Ma to grady, vtip a clovek se bavi. Nicmene pak se to prehoupne do patosu, nudy a totalni sedi bez napadu...
Kingsman: Tajná služba (2014)
Tezko rici kde zacit. Takova smes hlasek, gagu a totalniho zesmesnovani sebesama aby to fungovalo? Nechapu, podarilo se a funguje to skvele. Sice to nema zadny hluboky pribeh, ale mozna o to vic to vyjadruje neco o moralnim upadku doby a ja proste nemuzu jinak nez za 5.