Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Nikdy nezapomenu na chvíli, kdy jsem v kině viděla poprvé trailer na Felowship. Od té chvíle jsem byla lapená a jsem pořád - ani nepočítám pokolikáté. Kombinace příběhu, režisérského, hereckého a vizuálního zpracování doplněné úžasnou hudbou je prostě úchvatná tříhodinová jízda a těšení se na pokračování...
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Matrix (1999)
Vzpomínky na lásku (2004)
Votrelec 2 (1986)
Sedem (1995)
Gladiátor (2000)
Pravidlá muštárne (1999)
Kill Bill (2003)
Všetko o mojej matke (1999)
Na Almodovara se dívám tak nějak na přeskáčku, takže k tomuto filmu jsem se dostala až teď a naprosto mne dostal. Po dlouhé době je to film, na který myslím i další den po tom, co jsem ho shlédla. Prostě si podle mne zaslouží jen superlativa vč. dokonalých hereckých výkonů.