Recenzie (450)
Temný prípad (2014) (seriál)
Matthew McConaughey ve své životné formě!
Vlk z Wall Street (2013)
Goodfellas a Casino v moderním hávu. Líbilo. Hodně. __ Nemůžu si pomoci, ale Scorsese před Vlkem určitě viděl kyber- kapitalistického Cronenberga. Podobnost je ohromná, i když oba snímky si jdou vlastním stylem.
Sleepwalking in the Rift (2012)
Už u Jane Eyre jsem v Carym vycítil Terrence Malicka. Zde to potvrdil, až je škoda, že se jedná o reklamní kampaň.
Čaro prítomného okamihu (2013)
Nepříjemná sračka, nesympatické obsazení, průměrný a děravý scénář a zkrátka, tenhle film budou mít rádi stejně jen extroverti, kteří se chtějí jen bavit; pro přemýšlivé introverty je tu The Perks of Being a Wallflower. 30%
Lásky čas (2013)
Sluníčková "sci-fi" romantika, která mne rozsekala více jak Láska nebeská. Nighy klasicky charismatický, Rachel sexy jako obvykle a určitě Curtisův masterpiece. Spokojenost.
Len Boh odpúšťa (2013)
Art, ticho, neony, meditace, myšlenky. Určitě je to lepší jak Drive a říkejte si co chcete. Drive vlastně nabízel totéž, co Only God Forgives, ovšem stále přistupoval k většinovému publiku, na které se Refn (ačkoliv mohl, Drive mu otevřel dveře do Hollywoodu) u tohoto díla úplě vysral a ukázal fakáče. Miluji kontroverzi, která ani vlastně kontroverze není, jen ovce, kteří jsou zvyklí na stále stejný postup, jej z něj udělají. Už je to trapný.
Insidious: Kapitola 2 (2013)
4x málem zástava srdce na místech, kde to od Wana nejméně očekáváte. Rozhodně lepší než The Conjuring. __ Nízká hodnocení a hejty nechápu. Asi se na Insidious 2 dívali při denním světle a bez zvuku.
Stokerovci (2013)
Nejlepší Park. Stoker obsahuje precizně vybroušenou režii bez jediné chybičky, která se dokonale doplňuje s Millerovým "klasicky-se-tvářícím scénářem" a zároveň mu napomáhá s detaily. Chungovo kamera je kapitolou sama o sobě. Artově podaná, barevností překypující a připomínající filmy Terrence Malicka, i když s jiným účelem. Atmosférické, Hitchcockovské, vizuálně úchvatné, herecky vynikající a na CSFD nepochopitelně nedoceněné. Modrá barva je až k smíchu.
Rivali (2013)
Nečekal jsem to. Po celou tu dobu jsem si stál za tím, že se opět jedná o přeceňovanou záležitost, na kterou se zanedlouho zapomene. A ba ne. Má to své kouzlo. A ne ledajaké. Mnou neoblíbený Howard předvádí technickou přesnost jako Lauda, Morgan klasický námět předělal a doplnil emoce a Mantle zasedl za kameramanské křeslo a vytvořil úchvatné audiovizuální scenérie, jenž obzvlášť vynikají při závodech. Úhlavní představitelé Hunta a Laudy nemohli být vybráni lépe, i když Brühl hraje o něco lépe (Oscarová nominace nemine). I když se jedná o snímek, který v sobě má nejednu faktovou chybu, určitě se přes to dostanete a budete sledovat Nikiho Laudu a Jamese Hunta s respektem. __ Tak odruhé mi to už tolik nedalo. 80%
Ach, chlapče (2012)
Černobílá introvertní krása, která překypuje barevností. Zalíbení v Schillingově Nikovi. ♥