Recenzie (2 292)
Fantóm (1996)
Docela se mě to líbilo. Je to celkem zručně zrežírovaná oddechovka se spoustou nesmyslů, ale bavil sem se.
Farebný závoj (2006)
Výpravný a rozmáchlý romanťák. No proč ne, film to není špatně udělanej. Blbý ale je, že divák velmi záhy prokoukne, jak příběh dopadne. Škoda.
Father of Invention (2010)
Jedna z mnoha neškodných volovin, kterými nás americká kinematografie neustále oblažuje. Takovejhle předvídatelnej a notně hloupej příběh ale amíci natočit většinou uměj, takže ač se jedná vyloženě o oddechovku, která ničím nijak nevybočuje z průměru, koukat se na to dá. I když především díky sympatickýmu hereckýmu obsazení.
Faunov labyrint (2006)
Faunův labyrint předcházela pověst mimořádného filmu, ovšem mě to nechávalo chladným jednak proto, že žánr fantasy není moje krevní skupina a taky proto, že Gullermo del Toro mě nikdy jako režisér nijak zvlášť nepřesvědčil. Vždy se mu dařilo natočit pěkný obrázky, složit z nich napínavý a atmosférou nabitý scény, ale z těch scén se mu už nedařilo slepit adekvátně kvalitní film jako celek. Faunův labyrint je jednoznačně jeho nejlepší film. Je napínavej, pomalu vyprávěnej, plnej kvalitních hereckých výkonů a plnej zvláštní temné poezie. A i ty fantasy scény, který mě nikdy nešly pod nos, tu kupodivu maj svý místo. Asi proto, že realita a fantasy se tu neprolínaj, ale jsou vedle sebe. No a funguje to. Pár nedostatků tam přece jen bylo, třeba podle mě občas zbytečně ostrý scény, nějak mi do toho nesedly. A druhá třetina trochu drhla a tím pádem nudila, takže např. první Oféliino setkání s Faunem ve mně nic nezanechalo. Nicméně posledních 30-40 minut filmu je strhujících, čímž mě del Toro velmi mile překvapil. Celkově se jedná o setsakramentsky dobře odvedenou práci, která dokazuje, že od Guillerma del Tora do budoucnosti můžeme čekat parádní filmy.
Félix & Rose - Dvaja v oblakoch (2002)
Průměr. A hlavně zklamání, tenhle film měl mnohem větší potenciál.
Femme fatale (2007)
Celkem koukatelná, s občasnou nudou bojující a v ničem zvláštním nevynikající oddechovka.
Fenomén Gott (2009) (TV film)
Tohle není žádnej dokument, ale bulvární blábol poslepovanej z několika archivních záběrů a několika současných záběrů. Jedno velký divadlo, který TV Nova financovala jen za účelem kšeftu. Karla Gotta mám rád, je to osobnost, profík a slušnej chlap, a takovejhle trapnej dokument ho není hoden a akorát mu škodí.
Fešák Johnny (1989)
Úvodní přepadení klenotnictví (nebo co to bylo, už si nevzpomínám a to jsem to viděl včera) docela ujde, ale pak nastane asi tak půl hodiny strašná nuda. Fešákoj s hnusným ksichtem tam Forest Whitaker onen ksicht předělává a film je v tu dobu totálně o ničem. Pak se to trochu zlepší, ale žádná sláva to není. Jestliže to měl bejt film o pomstě, tak ta pomsta je neslaná, nemastná. Mickey Rourke se filmem potácí jak smrad, charizma má nulový a herecký schopnosti taktéž. S ostatníma hercema je to už lepší, nejvíc mě asi zaujala Ellen Barkinová, která maniakální prostitutku Sunny vystřihla s grácií, ovšem nadabovat ji Lucií Vondráčkovou, to teda byl hodně blbej nápad.
Fido (2006)
Půvabné retro s morbidní poetikou.
Fighter (2010)
Kupodivu film, kterej se mi líbil. Kupodivu proto, protože nemám rád Marka Wahlberga (neumí hrát a opět do dokázal), Christiana Balea (ten hraje velmi dobře) a box mě připadá jako stupidní sport (scény z boxerských utkání stály za prd). A ono se to Davidovi O. Russellovi podařilo odvyprávět tak, že jsem všechny tyhle předem daný negativa ani moc nevnímal. Film rozhodně stojí za zhlídnutí.