Obľúbené seriály (10)
Byli jednou dva písaři (1972)
Chalupári (1975)
Přítelkyně z domu smutku (1992)
Velmi silný zážitek a bezvadné obsazení. Tento seriál ve mě probouzí spoustu emocí a to i po několikerém shlédnutí.
Velmi silný zážitek a bezvadné obsazení. Tento seriál ve mě probouzí spoustu emocí a to i po několikerém shlédnutí.