Recenzie (1 275)
Drak sa vracia (1967)
Z celého filmu si pamatuji jen bučení krav
Oko za oko (1996)
Lepší tři hvězdičky. Vcelku napínavý triller s výborným Sutherlandem...hrál to tak přesvědčivě (a vypadal tak odpudivně), že kdyby mi zazvonil u dvěří, proskočila bych zavřeným oknem s ochranou folií...je trochu škoda, že film táhne hlavně Kiefer. Hlavní postava skoro vůbec nebrečí a na chvíli jsem ani nevěděla, jeslti to dítě bylo teda její nebo ne. Ed Harris se, ačkoli ho mám ráda, sem taky moc nehodil...
Letos v září (1962)
pohled do toho, jak vypadaly bazény v roce 1962 a film o tom, jak hrozné byly modely plavek
Pět z milionu (1959)
Na tu střechu by mě nikdo nedostal... možná kdybych měl 3 lana zajištěná všude po celé střeše a na zádech záložní padák
Hyde Park (2010) (relácia)
Pořad, který má nějakou úroveň
Sexuálna rekonštrukcia (2003)
Není to film, na který bych se podívala ještě jednou. ex přítel u něj usnul (nebavil ho) a mně dávali hodně zabrat složité dialogy. Konec šokující přesně jak mi avizoval kamarád. No na místě Adama bych asi rozmlátila celou výstavku, Evelyn umělecky poupravila a pak bych šla dávat dohromady rozešlý pár. Zkrátka umělecký film, který je je pro silnější a klidné povahy
Wanted (2008)
Akční film úplně jinak, žigulík a obří hlava Klause...aneb o tom jak jsme s jedním klukem vlezli do natáčecích prostor a nakonec nás od tamtud vyhodili :-(
Hitler: Vzostup zla (2003) (TV film)
Dr. Rush je tady výborný :-) a kdyby mi to nepřipomněl kamarád, asi bych zapomněla, že jsem tento film vůbec viděla
Šmankote, babičko, čaruj! (1998)
no fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj
Krokodíl 2 (2002)
Jakékoli filmy dělající z mírumilovných a přirozeně chovajících se zvířat monstra budou odměněni odpadem...Ten děj stejně stojí za hovno