Recenzie (376)
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Super hororová komedie s hodně dobrými hláškami, kung-fu knězem a hromadou zombií. Prostě parádní relax. Ani se nechce věřit, že to natočil Peter Jackson, inu nějak se začít musí :-)
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Některé díly opravdu velmi napínavé a skutečně jsem se těšil až budou vysílat další epizodu, dokonce i dabing se mě líbil.
Votrelec 2 (1986)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, haldy vetřelců, elitní komando mariňáků a finální souboj v hangáru. Perfektní. Dokonce i český dabing se velmi povedl, škoda, že v rožšířené verzi, která je mimochodem výborná, není.
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Vím že Tarantino si na dlouhých dialogách zakládá, ale tady toho bylo opravdu moc, navíc se zde bavily ženský o píčovinách ale naprostejch. Z grindhousu rozhodně slabší snímek než Planeta teror.
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Rozhodně lepší a akčnější než Auto zabiják. A Bruce Willis v záporné roli? to jsme snad ještě neviděl.
Cradle of Fear (2001)
Tenhle film se zkrátka nemůže brát jako horor. Jinak jsem se ale dobře bavil a pár pasáží (uříznutá noha) je opravdu dobrých. První 3 minuty filmu hovoří za vše :-)