Obľúbené filmy (10)
Votrelec 2 (1986)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, haldy vetřelců, elitní komando mariňáků a finální souboj v hangáru. Perfektní. Dokonce i český dabing se velmi povedl, škoda, že v rožšířené verzi, která je mimochodem výborná, není.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Veľká ryba (2003)
Krásný, krásný film. Na konci jsem se neubránil slzám..
Matrix (1999)
Kultovní snímek s revoluční technologií a triky. Nutno vidět! Jen škoda, že další díly již ani zdaleka nedosáhly kvality prvního.