Recenzie (75)
Talentmania (2010) (relácia)
Přiznávám se, že trpím averzí vůči napodobeninám originálních Endemol a podobných programů...ať už VyVolení nebo tohle...po shlédnutí jednoho dílu to bylo naprosto pod moje velice nízká očekávání.
Mám ráda nudný život (2009)
Tak k tomuto snímku jsem se dostal při přepínání TV programů, protože nic kloudného jinde nebylo. A nutno přiznat toto kloudné taky nebylo, leč svým způsobem jiné. Musím se přiznat, že filmy z takovýchto projektů nechápu. Tento nebyl výjimkou. Otázkou je, jestli na něm bylo co pochopit...jsem překvapen a celkem v rozpacích...dal bych 3 hvězdičky, ale tato kategorie je tak specifická, že na červenou barvu pro mě bohužel nemá. 50%
Úžasné dobrodružstvo (2001) (relácia)
Tak tato soutěž na způsob reality show strčí do kapsy asi zatím všechny podobné pořady, co jsem viděl... :-) Napínavé, neotřelé, zajímavé...skvělé :-))
Káva a cigarety (2003)
No, film naprosto nenapodobitelný:-) Prostě film ke kafi a cigárům :)
Sex v meste (2008)
Zásadním problémem tohoto filmu je délka přes dvě hodiny, což strpím maximálně při vyloženě hodně dobrých filmech. Seriál ano, toto ovšem ne...
Smrť prichádza v bielom (2003)
Jednoduše příjemné překvapení...
Biela vdova (2000)
"Nedáte si lupínky? Jsou moc dobré" :)) No, zklamán nejsem, obzvláště nadšen taky ne. Ale některé momenty jsou peckovní :)
Kto prežije (2000) (relácia)
Ani po asi 13 z 20 odvysílaných řad mě to nepřestává bavit :-)) Takto má vypadat Survivor, TV Primo!
Fringe (2008) (seriál)
Jednoduše úžasné...do dnešní doby detektivek nám tvůrci Lost přinesli něco, co je vzdáleně Aktům X podobné, leč nesrovnatelně na jiné úrovni. Druhá série byla ještě lepší než první, a to s perfektním finále...nemůžu se dočkat třetí řady... EDIT po skončení 3. série: stále lepší...zkrátka grandiozní...všechny minulé epizody stojí za to vidět jen kvůli finále 3. řady...best tv series ever! :)
McLeodove dcéry (2001) (seriál)
Koukat se na to dá...jeden, možná dva díly...leč poté pochopíte, že se opravdu asi nic zásadního dít nezačne :)