Recenzie (129)
O myšiach a ľuďoch (1992)
Dojemný příběh. Smekám. Výkon Johna Malkoviche je na jedničku. A jak říká Legas český překlad to mohla kazit a proto jsem stáhl originál. A právě proto tomu asi nemůžu nic vytknout.
Osudový dotyk (2006)
Žďímání tématu, který už je i tak dost vybrakovaný. Film má otřesnou kameru a v podstatě žádnou emocionální hloubku. Fakticky velice zaostává za dobrým prvním dílem. Určitě nedoporučuju nikomu kdo neviděl jedničku. A i ten co ji viděl nebude spokojen. Herecké obsazení děs.
Mechanický pomaranč (1971)
Zprvu nechutné a vypnutí hodné. Poté film chytne úplně jiný rozměr a hned má člověk nad čím přemýšlet. Dalo by se to pojat jako Kubrickův pohled na svět a jeho systém
Sammyho dobrodružstvá (2010)
Co se týče dějové linky tak ta jak z oka vypadla z Nema - větší kliše neznám, ale dětem se to asi bude líbit:-) Dabing byl překvapivě povedený, kdežto 3D zpracování se zase tak nepodařilo. Některé efekty byli až moc "očirvoucí" , ale uznávám že animáky všeobecně ve 3D provedení mají něco do sebe. Film bych doporučil malým dětem, ale dospělý by ho asi neměli spatřit :-)
Goemon: Cesta pomsty (2009)
Ano tento japonský režisér stále drží skvělé tempo ba i se vyzdvihuje. Film nemá tak oslňující hudbu jako Casshern. Ale 128 je opravdu akorát. Od předchozí Casshernu je grafická stránka ještě o mnoho dál. Děj je zpočátku komediální, chvílemi jsem pociťoval inspiraci ze západních filmů jako je Indiana Jones až po Matrix a Pána Prstenů. Prostřední pasáž filmu je velice utahaná a režisér se snaží trochu vysvětlit prostředí. To ale vzápětí nahrazuje rychle gradujícím finálem. Sečteno podtrženo 5*.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Pixaři to zvládli na jedničku a dokonce se i polepšili od slabší dvojky. Ke konci jsem měl na krajíčku a div jsem se nerozbrečel jako za malička. Super naanimovaná kamera a hudba to je klasika že. Krásně propojené žánry od komedie po horor a akcemi nabité scény. Ken je vůl.
Misery nechce zomrieť (1990)
Poklona Kingovi.
Kasíno (1995)
Sharon Stone podala sakra dobrej výkon. Úžasná hudby. Skvělé obsazení a vše podáno od Scorseseho. To je něco pro mě.
Americký Shaolin (1991)
Sakra nostalgie.
Počiatok (2010)
Super podívaná. Nolan hází diváky do dejě hned v prvních vteřinách filmu a dívák se jen kouká na skoro dvě a půl hodiny filmu s otevřenou pusou a nakonci si říká: "To je jako konec, jo?" ... Konec ala Nolan