Obľúbené seriály (9)
Dalziel a Pascoe (1996)
Inteligentný seriál z typickým anglickým nadhľadom a humorom sebe vlastným.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Seriál predstavujúci pre mňa nedostihnuteľné absolútno medzi seriálmi, pred ostatnými po každej stránke asi tak dva svetelné roky popredu.
Temný prípad (2014)
Kvalita najvyššej úrovne hlavne po dabingovej stránke made in Czech republic. Uvedené sa týka iba prvej a druhej série, tretej ani nie, možno s výnimkou posledného dielu, kde sa našla jedna lastovička.
Fargo (2014)
Černobyl (2019)
Olive Kitteridgeová (2014)
Divoká Aljaška (2015)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Svět klidu (2020)
110 %, ak nie viac.