Obľúbené filmy (9)
Forrest Gump (1994)
Život je ako Forrest Gump...nikdy nevieš čím prekvapí...Dosť odlišné od knihy a hlavne škoda, že producenti sa pripravili o možnosť druhej časti. Je úžasné ako Hanks dokázal z knižného burana spraviť láskavého a hlavne uveriteľného hrdinu...WAWAW a klobúk dole
Babe (1992)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Crash (2004)
Ťažko vytýkať filmu kt. je skoro dokonalý...hudba, obsadenie a hlavne režia je skvelá...spojenie scén prostredníctvom otvárania/zatvarania dverí funguje dokonale...Neviem či je to na Oscara, ale originálne tto JE,,,,,,,záver sa podoba Magnolii...len so čakal na zaby
Temný rytier (2008)
...I belive in Christopher Nolan...Skoro dokonalý, komiksový a hlavne temný trip.Akčné scény sa moc nevydarili, najmä záverečná v mrakodrape a aj batmanov hlas je v poslednej pol hodine moc premotivovaný...herci sú však úžasní /okrem Maggie-výbuch nás od nej oslobodil/...Heath poslal Nicholsonovho Jokera na smetisko zabudnutia a je až škoda, že s ním odišla aj možnosť vidieť ho v tejto úlohe znova /sám si v tomto filme vystaval dôstojný pomník/...jednoznačne film roku 2008...
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Pravdivé lži (1994)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Pre mňa už po prvom zhliadnutí KULT. Môžeme nadávať, že je to dlhé /čítal som predlohu a bol som v tom hodne stratený/, nadávať, že je to točené len pre prachy, nadávať že .... Ale prečo nadávať, keď každý z nás, ktorý milujeme tento Tolkienov svet si v kine užívame každý záber na Stredozem a aj keby to mala byť tetralógia tak si na to počkáme a bežíme do kina. Mne sa páčil každý záber, hltal som každé slovo a ako vždy si Jackson dovolil pár vychytáviek /spev pri kozube, let orlov a hádanky v tme/. Som rád, že to bude triológia, že to chcú previazať s LOTRom...