Recenzie (251)
Prachy dělaj člověka (2006)
Slušná práce. Oceňuji hlavně kameru, která je trochu mimo konzervativní českou filmařinu.
Frekvencia (2000)
Tyhle filmy jsem si zamiloval, sice teď nemám pětihvězdičkový pocit, ale vím, že je to jen kvůli mému oblíbenému Osudovému doteku, který jsem viděl dřív. Jinak vidět tohle jako první, ten pocit mám. A konec mi nevadil, u filmu, kde diváka přesvědčí zamilovat si celou rodinu, by mě špatný konec mrzel, za tenhle jsem rád.(Na druhé podívání mám konečně perfektní pětihvězdičkový pocit.)
Kalifornia (1993)
Jet s takovýma "vidlákama" skrz půl USA, to bych nevydržel. Když se ale z toho "chlápka s děravýma ponožkama" ještě vyklube sériový vrah, tak to je teprve výlet.
Hancock (2008)
Super hlášky, vizuální efekty, výkon ignorantského superhrdiny, všechno to ale nějak vyšumí v nevýrazný film.
Scarface (1983)
Mě nezabijete! Jsem Tony Montana!
Čarodejník (1997)
Přišlo mi to celé "o ničem", emočně prázdné, prostě Coppolův podprůměr. 3,5
Ťažko zamilovaný (2001)
Black je jeden z mých nejoblíbenějších herců a v téhle komedii mě prostě baví se na něj koukat. Oddechová záležitost s menším poselstvím.
Princ William (2002) (TV film)
50%
Všade dobre, prečo byť doma? (2009)
Ten film je pravdivý, ten film je chytrý a rozhodně poslouží i jako dobrá příručka pro nastávající rodiče, ale já jsem se prostě nudil.
Mariňák (2005)
Film o válce bez války.