Obľúbené seriály (9)
24 (2001)
První řada už byla fajnová a to byl rok 2001, 3., 4., 5. a dál už PECKA. Tohle je definitivně jeden z mých TOP seriálů a Kiefer Sutherland zaslouží upřímně Oscara
Zákon gangu (2008)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Walking Dead (2010)
Teória veľkého tresku (2007)
Tohle je pecka. Sheldon Vás zaručeně rozesměje v každém díle, ne-li v každé minutě!
Hra o trůny (2011)
Spartakus (2010)
Tak tohle je něco perfektního. Jsem naprosto nadšen po prvních dvou epizodách a moc doufám, že to bude takhle pokračovat. To je ono, přesně to tempo a ten styl, kterej mám tolik rád!
Hrozba z temnoty (2005)
To Eodeon: ,,Sobě navzájem i divákovi zcela odcizení hlavní /hrdinové/ představují velmi pochybný /moderní prototyp hrdinství/"........No, tak ty máš dost. Kolik dílů si viděl? Kdyby si viděl všech 5 sezon, tak by si přišel na to, že to neni ani tak o zlu, jako spíše o dvou bratrech, kteří drží spolu ať se děje co se děje, ukazují, že rodina je to nejdůležitější a i když se pohádají, vždycky se k sobě vrátí. To je to, o čem skutečně supernatural je.