Recenzie (5)
Ostrým nožom (2019)
Až na to ,že toho frajera nedobodali neonacisti....
Zaklínač (2019) (seriál)
Akože hodne rozporuplné pocity...knižky mám prečítané viac krat,dokonca aj ten polsky serial sem skousnul😂Ale co vytvoril netflix,který financuje natočil na moj vkus docela dobré počiny je hrúza...Taký vyprdený multikulti svet s buznama a všetkým čo k tomu patrí...Kto čítal knižky a povídky tak tieto veci vidí a je mu na zaplakanie.Asi jediné plus má Yenifer,sice ina postava ako v knízkach ale bavila,ale ten komparz okolo,exteriery a kostýmy a masky...Posledna časť Bitka na Sodenskem pahorku...To som mal nádobu na blití u sedačky...Ako devadesata léta Herkules a Xena seriály byli oproti tomuto topky😂
Fakjú pán profesor 3 (2017)
Hnusná multikulti grcka,prvnimu a druhymu ani po paty nesaha
Neznámy vojak (2017)
Myslím, že tento film má potenciál sa zaradiť medzi klasiky žánru.Mám toho s vojenskou tématikou vypozerané asi dosť a neni to žiadna americká sračka na hrdinov .Btw fínština super!:D
Polárny expres (2004)
Musel som dať 5 hviezdičiek,lebo nám to s manželkou vytvára krásne večery :D Decka to pozerajú furt dokola a my máme čas na seba :D Ale nejaké kúzlo Vánoc to do seba má.