Posledné recenzie (12)
Lovci lebek (2010)
Chtěl jsem dát hvězdičku, protože jsem vydržel až do konce, ale za co vlastně? Nemá to pointu ani zvrat, zabití jsou mizerná a herci taky.... ztráta času.
Sucker Punch (2011)
"Žádný sraní!" To co jsem jako kluk chtěl vidět. V ani ne dvouhodinové, běsné filmové lobotomii, doplněné o holky, o kterých jsem snil později. Pro mě to byla výborná zábava a relaxace bez nutnosti přemýšlet a nebo to hrát :D...
Skutočná guráž (2010)
Zpětně mě celkem překvapuje místní hodnocení... Opravdová kuráž mi přišla jako celkem hezký western, ale nijak vyjímečný - málo napětí, vtipu i překvapení. Konec mi pak přišel vyloženě slabý. A trochu mě zklamaly scény "najednou se objevil a mázl ho po hlavě/střelil".