Obľúbené seriály (8)
Dexter (2006)
Hra o trůny (2011)
Letecké katastrofy (2003)
Teória veľkého tresku (2007)
Simpsonovci (1989)
Domek z karet (2013)
Strhující, velmi dobře propracované a promyšlené. Vlastně mne nenapadá co seriálu vytknout.
Strhující, velmi dobře propracované a promyšlené. Vlastně mne nenapadá co seriálu vytknout.