Recenzie (92)
Zelená karta (1990)
I když romantické komedie moc nemusím a až na výjimky nejdu nad tři hvězdičky, u Zelené karty jsem musela jednu přidat. Ani sama nevím proč, ale něčím si mě prostě tento filmík získal. Možná svou elegancí a nevtíravým humorem, nevím...
Top Gun (1986)
Krásná hudba, krásný Tom Cruise, ale odhodím-li nostalgii, tak nejde kvalitativně o nic výrazného. Navíc z onoho "já jsem Američan, kdo je víc" je mi už zle :(
Horem pádem (2004)
Dle mého Hřebejkův nejslabší kus, lehce zapomenutelný, malinko nadprůměrný film. Žádné hlášky či scény, které by utkvěly v paměti, téměř žádný důvod, proč film vidět podruhé, chvilkama mě dokonce i nudil (ovšem můj oblíbenec Macháček si zaslouží samostatné hodnocení - to by bylo za plný počet, jak jinak) :)
Čert vie prečo (2003)
Taková nijaká, nezáživná, průměrná pohádka na dvě hvězdičky. Ta třetí je jen pro mistra Lišku :o)
Beethoven (1992)
Sice mě vytáčí některé typické scény "made in USA", ale jinak je to zábavný a roztomilý rodinný film na odreagování a pobavení :o)
Plastická chirurgie s. r. o. (2003) (seriál)
Naprosto šílený a šokující seriál s úžasně sexy Julianem McMahonem :o)
Musíme si pomáhať (2000)
Nechápu, proč tento úchvatný Hřebejkův počin nezískal Oskara, líbí se mi o chlup víc i než Kolja. Bezchybné herecké výkony, pohodový a zároveň napínavý a šokující příběh, skvělý scénář a povedená hudba. Jeden z nejlepších současných českých filmů. Je hřích to nevidět ...
Sedem (1995)
Po tomhle filmu jsem se (ve 14ti letech) zamilovala (kromě Brada Pitta) do trillerů a všechny vlasně tak nějak stále se SEVEN chtě nechtě srovnávám. Málo filmů si člověk pamatuje třeba i jen půl roku, ale tento Fincherův snímek se spolu s Mlčením Jehňátek stává nenapodobitelnou klasikou. Film má spád, inteligentní zápletku, ohromí, dojme, vyděsí, donutí k zamyšlení a navíc skvělý závěr - prostě dokonalý filmový zážitek !
Samotári (2000)
Skvělý film, skvělí herci (hlavně Macháček a Trojan), skvělý nápad, svělé hlášky, skvělý soundtrack, 101% - tak to každopádně :o)
Million Dollar Baby (2004)
Myslela jsem si, že film, u kterého jsem nejvíc brečela (a opravdu hodně!!) je a vždycky už bude Zelená míle, ale to jen do té doby, než jsem ze zvědavosti (zaco že jsou ti Oskaři) šla do kina na Million dollar baby... Film je úžasně natočený, dokonale vás vtáhne do děje a ani minutku vás nebude nudit, právě naopak. Závěrečných několik desítek minut je jen pro silné nátury, koho to nechytne za srdce, tak ho asi nemá. A nesouhlasím, že šlo o typický americký "doják" - a to hlavně kvůli špatnému konci, kterých v Amerických filmech najdeme jako šafránu. K dokonalosti přispěl herecký konzert Hilary Swank!