Recenzie (354)
Hellraiser: Pekelný svět (2005)
Co si objednat buzení telefony ?
Za nepriateľskou líniou 2 (2006)
připomíná mi to Žoldáky spravedlnosti se Segalem...
Za nepriateľskou líniou (2001)
Owen se nehodí na amerického hrdinu..., jinak pokračování je nehorázná sračka...
Hellraiser: Návrat mŕtvych (2005)
nejlepší na tomhle filmu je ta hlavní frajerka...
Hellraiser: Vyslanec pekla (2002)
lepší než Inferno...
Piatok trinásteho 8: Jason na Manhattane (1989)
scéna s pankáčema nemá chybu :)
Piatok trinásteho 6: Jason žije (1986)
asi nejlepší díl ze všech...
Prvotný strach (1996)
bravo Edward !
Rocky IV (1985)
když umřel, tak umřel..
Rocky III (1982)
Jaký je tvůj tip na výsledek? Jatka!