Recenzie (249)
Krvavý diamant (2006)
POZOR SPOILER ! Nebýt typický ,,amerického" konce, kdy chudák DiCaprio kvůli ,,škrábanci" nedokáže nastoupit do letadla a radši zemře, bych neváhal s plným hodnocením.
Sicko (2007)
Místama mi to připomínalo reklamy na prací prášky čili neskutečně naivní a trapné. Avšak rozhovory a záběry zpočátku dokumentu mě lehce šokovali. Mám na mysli třeba veřejné přiznání posudkové lékařky, jenž se stala ,,přes noc" milionářkou,a dále celkovou problematiku pojišťovnictví. Moore je asi správný člověk a jeho dokumenty v globálu kritizují to co se kritizovat v USA má, avšak více reality a méně idylických záběrů alá večeře s partičkou amerických imigrantů ve Francii.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Ještě se mi nikdy při sledování filmu nestalo, aby mě hudba dokázala natolik zaujmout, že bych snímku dokázal odpustit chilkové nudné pasáže a i přesto dát plné hodnocení. Ennio Morricone je král. Jeden z nejlepších (ne-li absolutně nejlepší) soundtracků všech dob. Závěr grandiózní.
Muž na laně (2008)
Nikdy jsem netušil jak může být provazochodectví uměleckou a citovou záležitostí. Absolutně mě fascinovalo jakým způsobem o celé té akci na WTC všichni dotyční mluvili. Krásný dokument natočen originální formou, kde je spojena reálná a ,,dohraná" část.
Výmena (2008)
Jestli je jen půlka z toho co jsem viděl pravda, tak su pořádně zhusen. Obsahově krutý a smutný film. Životní role jinak u mě neoblíbené Angeliny Jolie.
Sherlock Holmes (2009)
Další variace na téme géniů mezi námi :-) po klasice jménem McGyver, přišel génius Scofield a teď snad ještě geniálnější Sherlock Holmes.
Ostře sledované vlaky (1966)
Asi každý filmový fanda viděl film (nebo spíš pár snímků), které celý svět miluje a vy jen nechápavě civíte.. u mě jsou to práve Ostře sledované vlaky, Tenkrát na Západě, Cesta do fantazie, Zvětšenina...
96 hodín (2008)
Návrat do roku 1984 aneb Komando v novém provedení, ale lepší,svižnější a hlavně s dokonalým hlavním hrdinou.
Lost Highway (1997)
Takže zase jsem jednou na konci nic nepochopil. Ale jak vidím, naštěstí nejsem sám a dalších 2723 uživatelů CSFD trpí stejně zlým pocitem nejistoty a prázdnoty semnou. Jestli někomu křivdím, tak mi napište a po vysvětlení pointy a možná celého filmu se rád omluvim. Opravdu rád bych dal Mulholand Dr. a Lost Highway plné hodnocení, protože jsou to opravdu skvělé filmy, avšak bez jakéhokoliv racionalního vysvětlení. Proto nemůžu docenit celou kvalitu jeho snimku. Nevim jestli je pan Lynch z toho světa nebo jestli žije v jiné časové a prostorové dimenzi, nevím jestli vůbec on sám chápe co píše. Někdo si může myslet, že nazývat pan ,,geniálniho" Lynche bláznem je chabé , protože nedosahuju úrovně jeho myšlení a geniality, avšak považovat jeho tvoru za geniální, ikdyž je jeho tvorba svýma vlastníma fanouškama nepochopena považuju za stejnou chabost.
Vtáci (1963)
Nejhorší Hitchcockův film. Všechny jeho filmy miluju a na Ptáky jsem se opravdu těšil. Jsem zklamán, nechápu ty superlativy, nepociťoval jsem ani napětí ani hutnou atmosférů. Ptáci jsou typický příklad filmu, jenž v 60.letech možná děsil plné kinosály, ale dnes působí hodně směšně a parodicky. A stará babka ovládájící ornitologii mě štvala ze všeho nejvíce.