Recenzie (968)
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Nepodařilo se přenést to studené kouzlo švédska, naproti tomu se podařilo lépe podat předlohu a udělat z filmu více profesionální dílo. Možná bych ještě zmínil, že film může působit jako větší "romantika" ve vztahu mezi hlavními postavami, než v původním filmu, kde city Lisbeth jdou více stranou. Dvou pokračování se asi nedočkám a možná je to tak dobře, že kvality Davida Finchera nebudou několik příštích let utopeny v remakování detektivek.
Najmocnejší muž FBI (2011)
Trochu zmatečné rozdělení do dvou časových rovin, na druhou stranu si s divákem díky tomu hezky pohrál. DiCaprio jako stařík nevypadá tak hrozně, ale jeho přítel vypadá jako by doslova prošel ohněm a sotva se celý film držel na nohou. Trochu mi to připomíná Kauzu CIA, která byla také precizně natočená, ale přes svoji komplexnost si nenašla tolik diváků.
Hystéria (2011)
Uvolněná komedie u které si nejsem jistý jestli je opravdu podle skutečnosti. První polovina je velmi vtipná a "zajímavá".. druhá polovina je více vážná a více se věnuje vývoji příběhu. Pro Maggie mám slabost a film se mi líbil.
Neklid (2011)
Subjektivně to pro mě byla nuda, ale kvalitou si film zaslouží možná vyšší hodnocení. Kýčovitý příběh postavený pouze na základní charakteristice hlavních postav. Nuda a zklamání.
Tajemství prstenu (2007)
Zbytečně komplikované.. při chvilkové nepozornosti ovšem můžete vypadnout z děje a pak už vás příběh semele. Na druhou stranu pro mě příjemná doba a herci. Klobouk dolů před Attenboroughem, v 85 letech natočit takový film.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Tak mám za sebou téměř celou první sérii a zatím musím říci, že v ní je vyloženě slabý jeden díl, ostatní jsou na velmi dobré úrovni. Lehké budování děje a zaměření se na schopnosti postav a humor, tak by seriály měly vypadat.
Tokio! (2008)
Mnohem zajímavější než paris a new york. Atmosféru těchto metropolí všichni známe, ale esprit Tokia je porad pro mě něco nového - neokoukaného. Všechny příběhy byly zajímavé a přesto rozdílné. Krásné barvy, ale k dokonalosti mi zde mnohé chybělo.
Nedotknuteľní (2011)
Já tu výjimečnost zkrátka nevidím, mnohem více se mě dokázal dotknout "skafandr".. ale jako komedie výborné, zajímavé a hlavně velmi neamerické.
Hry o život (2012)
Herecké výkony? nevidím problém, Výprava? mohla být lepší, ale také dobrá, Držení se předlohy? místy nedodrženo, ale po zkušenosti s harry potterem vím, že vse na stoprocent dodrzet nejde. JENOMŽE, ten kdo četl knižní předlohu, tak mu určitě tuhla krev v žilách při zabíjení splátců a při scénách kdy si kapitol zahrává s osudy lidí, jak se mu zlíbí. Hlavní chyba je tedy přistupnost 12+, "zabíjecí" scény se tak staly nudnými a film ztratil na zajímavosti. A proč proboha poslední souboj udělali tak, jak udelali? Ten kdo nečetl knizku z toho asi nebude vubec moudry. Rozhodne to jde lip a snad se ve druhem dile polepsi, i kdyz kniha samotna za jednickou lehce ztraci.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Dokonalý film po technické stránce, úvodní scény mi svojí animací vyrazily dech. Příběh možná místy trošku naivní a místy naopak blízký indiana jonesovi. Kdyby bylo méně protahovaných napínaček, které samozřejmě neskončí tintinovou smrtí a bylo více humorných scén, byl bych z tohoto filmu velmi nadšen. Steven by mohl zase začít točit srdcem.