Recenzie (397)
Scary Night (2011)
Já se docela dobře bavil, takže tentokrát celkem nechápu převažující negativní komentáře. Kam se hrabe Stmívání ...
Až po uši (2014) (seriál)
Velice zábavné! Největším překvapením pro mne byl fantastický a přirozený výkon Jiřího Havelky (kterého jsem doted nikde jinde nezaznamenal).
Kniha džungle (2016)
Příjemné překvapení, a to nejen pro děti. Vizuálně dokonalé; zvířátka už živější snad být ani nemohla (animace fakt pokročila); malý Sagvánek Toffiů se také povedl - skutečně smekám před animátory, jak ho dokázali omladit, ale stejně jsem ho bezpečně poznal... :-)
Na hrane zajtrajška (2014)
Po delší době velmi povedený blockbuster s výborným Cruisem a tunou černého humoru... Nemám co vytknout.
Hon (2012)
Inverzní presumpce neviny v mrazivé severské praxi. Bravurní Mikkelsen ...
Czech Made Man (2011)
Skvělý Budař; vizuálně velmi povedené - příjemné překvapení ...
Jack, zabijak obrov (2013)
Zábavné... Po delší době nějaká slušná fantasy pohádka. Proto dávám možná trochu nekriticky plný počet. Ale ten Nicholas Hoult je nějakej divnej ...
Lovci hláv (2011)
Jedním slovem - PARÁDA! Příjemné překvapení z Norska; nemám co vytknout. Vynikající Aksel Hennie si při natáčení opravdu "užil"... PS: Od teď si dám pozor na headhuntery :-)
Hudba a text (2007)
Soundtrack!!! Osmdesátky jedééém :-)
Peklo na talíři (2012) (relácia)
Velmi přínosný pořad, který bych klidně nasadil místo Večerníčku (když se na ČT1 uvolnilo to místo) :-)