Posledné recenzie (66)
Vesmírní žraloci: Nenažraná strana Měsíce (2022)
Nemůžu si pomoci, ale smích přebil zdejší hodnocení a ať si kdo chce co chce říká, tohle byla sranda.
Collateral (2004)
Tak trochu tuctový film. Taxikář dobrý, hudba dobrý, setkání s Fénixem super, Tom s rezervami a scénář taky.
21 Jump Street (2012)
Hmm.... Víc nadšení na konci filmu nebylo.