Recenzie (36)
Srdcerváči - Seznámení (2022) (epizóda)
My heart is melting.
Sila (2021)
Nejsem s to nahlédnout film jinak, než příběh jednoho člověka. Maskulinita nového milénia... se děje někde kolem, protože příběhy se vždycky odehrávají někde. Kamila mám ráda. Bolelo.
Jack stavia dom (2018)
Tým wtf. Oběti otravné nebo hloupé. Vrah ani takový, abych ho mohla dokonale nenávidět, ani takový, abych ho viděla z odstupu jako karikaturu. Rozčilovalo mě to těkavostí, kterou mám jinak u Triera ráda. Tady mě to vyloženě sralo. To umění v mezičasech mě sralo taky. Nedokokoukala jsem to, ale nechám si povykládat, jak to skončilo - a stačí.
Misandrie (2017)
Ta jeptiška, která kouká z okna a pak na dvorečku tancuje Charleston je Bruce LaBruce!
Prízrak (2017)
Ježiš to bylo hrozně srandovní. Jak tam stál v tom prostěradle. Omg.
Kmeň (2014)
Strašná hrůza. Každá holka v sále se pět minut nebude dívat s rukou na puse. Skvělý.
Nous York (2012)
Film o tom, jak jsou Francouzi hloupí, hluční, neschopní, neúspěšní a oškliví. Haha a víte co? Je francouzský. Příběh zde netřeba hledat, neb neexistuje, velká láska a romantika hahaha a proboha, oni ani New York nedokážou natočit hezky. A hlavně - Sienna Miller zde NEHRAJE! Tři záběry nejsou role. Merci.
Gimme the Loot (2012)
Ošklivý sprejer a vytahaná sprejerka shání 500 doláčů, aby zbombili The Big Apple. Cestu jim zkříží protivná zhulená blondýna, díky níž si uvědomí, že se maj rádi. Nůďo, malebně špinavý a dementní zároveň. Viděla jsem na Festival International du Film Indépendant de Bordeaux.
Jaro je ve vzduchu (2012)
Ježiš to byla blbost. Oškliví lidi co nemluví a jenom čučí, řeči o dmoucích se ňadrech pod blůzou a pak vyleze ženština ve středních letech s tlustým břichem. Ne-e.
Z pekla (2001)
Řádu Zednářů velí Velký Architekt. Se jdu koukat na Matrix, díky.