Recenzie (596)
Hrdina (2002)
Tolik bojových scén a přitom hrozná pruda s krásnou hudbou ovšem.
Do vnútra Planéty opíc (1970)
Postava generála Ursa byl největší klad filmu...trochu takovej Hitler v kožichu.
Prodloužený čas (1984)
Nesnáším když si mladá holka nabrnkne starýho páprdu...ovšem pan Kopecký je takovej frajer,že jemu jsem i fandil.
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Žil byl jeden osamělý homosexuální majitel kouzelné fabriky,který měl sklony k sadizmu.Zaměstnával odporný cikánský pidimužíky a pozve si bandu dětí co jsou na pěst v čele se sociálem Karlikem a jeho dědkem co vylez právě z pomočený postele,kde se válejí ještě další tři důchodci.Nakonec fabriku socka Karel dostane a dotáhne tam celou familiji,takže od ty doby chutná čokoláda po moči.
Severní hvězda (1943)
Americká brečka se sovětským nádechem nejhorší kombinace.Příšerný postavy, dialogy a ty songy to zabily nejvíc.Nechat vykrvácet a spálit.Hvězda za ty německý doktory.
Bojovník (2001)
Masakr po asijsku,takže spousta odvahy, cti a mrtvol!
Velká cesta (1962)
Jako velký milovník Švejka jak knižního tak filmového, jsem tohle raději neměl vidět.
Requiem pro panenku (1991)
Renč umí točit, ale já ho jako osobnost rád moc nemám. Po shlédnutí Requiemu ale zase o trochu raději.
Česko Slovensko má talent (2010) (relácia)
Cikáni mají alespoň 3 minuty během svýho výstupu co dělat.
Michal David 50 - Mejdan roku (2010) (koncert)
Michal David = odpad!!