Recenzie (609)
Let (2012)
70% solidni prace a abych pravdu rek tak radeji zemeckise vidim u hraneho filmu.
El Bulli: Cooking in Progress (2010)
pro neznalce uplne nepodmetny nahled do laboratore genia. 70%
North West Mounted Police (1940)
skoda myslel jsem ze me Cecil opet dostane, ale nestalo se tak, mozna nekdy priste na podruhe si to uziju jako kazdy jinny Ceciluv film prozatim 70%
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
70%
Terapia láskou (2012)
prekrasne natoceny fim 90% manchester 28/11/12
Sinister (2012)
ja na duchariny az tak nejsem, ale tahle me docela zaujala z traileru. kdy by nebyla prepalena stopaz zvladli by jsme to za 80min tak jsme vsichni nemuseli jit z kina rozespali 06/10/12 manchester
96 hodín: Odplata (2012)
becko neurazi ale ani nepotesi, bez jake koliv akce ktera by stala za to. plus hloupi scenar
Looper: Nájomný zabijak (2012)
1. Joseph Gordon-Levitt vypada jak idiot 2. cekal jsem to trosku odvazanejsi
Obnažené město (1948)
nejslabsi Dassin co jsem zatim videl. rezijne slusne, ale scenar a herci prumerne coz nestaci plus klasicka propaganda, jako celek se jedna lehce nadprumerny film 70%
The World in His Arms (1952)
paradni dobrodruzna jizda...lehce odlehcena tak ze se na ni muzete podivat kdykoliv