Recenzie (126)
Jeden hot a druhý čihí (1978)
Sve hodnoceni bych shrnul do tri bodu: Za prve: Skvela komedie. Za druhe: Skvela komedie. Za treti: Skvela komedie.
Spider-Man 2 (2004)
Dostal jsem v pokracovani, co jsem cekal. A tak davam, co jsem chtel dat. Pet hvezdicek za zacatek absolutne nejkvalitnejsi serie o superhrdinovi. Jen tak dal. ...Prosim, prosim.
Votrelec vs. Predátor (2004)
Nebylo to zas tak spatny. Pro me lepsi nez ta blbost Hellboy. Hlavne privni souboj tech dvou nepozemstanu 1 na 1 se povedl...
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Nedokazu posoudit, jak film pusobi na deti, ale co se tyce mne? Des. Nuda. Trapnost. Ty dve hvezdicky jsou za triky, ale jinak nevidim na filmu nic zajimavyho. Jo, a taky mi prislo, ze ty hlavni hrdinkove neumi ani trochu hrat:) Doufam, ze si tohle neprectou deti. Jestli ano, tak jeste neco: JEZISEK NENI!
Besný pes a Glória (1993)
Bill Murray jako drsnej mafos je skvelej. Jinak prumernej nenudici filmecek.
Posledný samuraj (2003)
Moc peknej pribeh. Nechapu, proc to kritika vcetne nasich filmovych mesicniku tolik zdrbala.
Kyslé hrozno (1998)
Prumerna komedie. Nic originalniho. Ale slecne se to libilo, tak jsem se smal s ni a nuda to nebyla.
Škola rocku (2003)
Moc prijemna blbovinka.
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Po druhem shlednuti snizuji ohodnoceni. Tento film se vazne vickrat videt nemusi.
Eurotrip (2004)
Proste teenagerska komedie. A docela dobra. Kdo tomuto zanru neholduje, at na moje hodnoceni nebere ohled. Ja se bavil (aniz by mi to prislo nechutne, pubertalni, ....).