Obľúbení režiséri (10)
...The Thing...
..Fight club..
..magor z videopůjčovny..
..mexická jízda..
...Apocalypsa Now: Redux...
Dal bych si kafe a cigáro ( Coffee and Cigarettes ) a k tomu pořádný film o samuraji ( Ghost dog ) no a potom už ze mě bude jenom mrtvý muž ( Dead man ) v noci na zemi ( Night on Earth )
..Twin peaks..
..Clerks..
..The Hitcher..
.. Predator 2 ..