Obľúbené seriály (10)
Hrdinovia (2006)
Dr. House (2004)
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Bratstvo neohrozených (2001)
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
Vynikající hudba a prostředí, ve kterém se děj odehrává. Bohužel mi chybí vtipné scény.