Recenzie (270)
Česká RAPublika (2008)
Budu citovat Patchese O´Houlihana: "Jste jako banda mentálů, co se snaží vojet klíčovou dírku." Takový to, když je ti za jiný trapně ;-).
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Pohlreich posouvá českou gastronomii, a přitom ještě zvládá úlohu sociálního pracovníka. S každým dílem nejen, že baví diváky, ale napraví obvykle i jeden podnik. Hodnota takového přínosu je neocenitelná.
Deadpool (2016)
Nejlepší komentář tu má Marigold. Samostatně hodnotím marketingovou kampaň, ta má za mě 5/5.
Divoký Django (2012)
Od té chvíle, co se objeví Di Caprio, jde film dolů, na čemž má podíl i samoúčelné závěrečné násilí a divné jednání postav. Škoda.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
“They wanted to do a retro movie,” he continued. “I don’t like that. Every movie, I worked very hard to make them different, make them completely different with different planets, different spaceships, to make it new.” - George Lucas. Hollywoodská rutina bez špetky invence. Byli posraní až za ušima, že by mohli něco pokazit. Oproti Epizodě VII působí Epizoda I jako vizionářské dílo. Prvních dvacet minut je po letech dokonalých a pak...není to tam. Upřímně říkám, že takhle nasranej jsem s odstupem času nebyl na žádný film. Sága se neměla vůbec otevírat, ale prachy se musí točit, že jo. 5/10, za vizuál, track Rey, Rey a BB. Příběhově a především logicky naprosto prázdná epizoda.
Bojová loď (2012)
Nejdementnější film, který jsem kdy viděl. Absolutní WTF, nechápu, kdo do toho mohl investovat takové prachy, a čemu se to propůjčil Liam Neeson.
Zlatá mládež (2015) (relácia)
Skvěle se bavím, díky! S Michalem Staňkem jsem navštěvoval semináře trestního práva a obchodněprávní angličtinu :-). Ve druhém díle docela i podnětné.
Let číslo 93 (2006)
Na Moviezone to vystihli dobře. "Film, který si bojím pustit znovu."
Kráľovstvo nebeské (2005)
Director's cut. Je to skvělý film. Fakt!