Obľúbené seriály (6)
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Seriál, který baví více než 25 let. Nejnovější série jsou ovšem podle mě čím dál vlažnější, příliš se řeší vztahy nebo vzniklé situace a Homer už není takový "idiot", jakým býval. Obávám se, že přijde den, kdy budu muset ponížit na čtyři hvězdy.
Walking Dead (2010)
Sňatky z rozumu (1968)
Dva a pol chlapa (2003)
Griffinovci (1999)
Tento seriál mne neskutečně baví svým typickým absurdním humorem. Bohužel ne každý díl je povedený, proto čtyři hězdy.