Recenzie (847)
Miazgovci (1968) (seriál)
Ach, Miazgovci. To je môj obľúbený seriál dodnes. Výborná maďarská satira a tie výmysly z budúcnosti nemali chybu.
Káčerovo (1987) (seriál)
Disneyovky som vždy miloval a vždy budem! Tento bol jeden z najlepších - Hui, Dui, Lui a Strýko Držgroš vždy zaručia výbornú zábavu :)
Škola hada (1978)
Vynikajúci Jackieho štandardne vtipno-akčný film. Nasmial som sa neúrekom. Kombinácia Hadieho zovretia a Mačacieho pazúra bola vynikajúca. Páčila sa mi scéna ako chcel šéf Jackieho Chana stúpiť zo zaprášenými topánkami na čistú podlahu a nijak raz sa mu to nepodarilo. Vynikajúca choreografia. Mám rád tieto klasické kung-fuovky, ktoré sú vlastne Chenovky.
Válečná mašinerie nacistů (2007) (seriál)
Výborný dokument podrobne ukazujúci silu a mohutnosť nemeckej armády. Najviac ma zaujala časť venovaná Hitlerjugend, kde som krútil hlavou nad fanatizmom nemeckých detí a ľutoval som ich, že tak boli zmanipulovaní, že svojich vlastných rodinných príslušníkov udávali esesákom. Fakt sila. Samozrejme aj ostatné časti boli zaujímavé, aspoň som spoznal akú vyspelú mali Nemci armádu. 5. hviezdičku nedám len kvôli dosť často sa opakujúcim záberom.
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Jedným slovom VYNIKAJÚCE! Toto je jeden z najlepších podžánrov sci-fi o cestovaní v čase! No fakt! Stretnutie s Hitlerom - to nemá chybu! Vynikajúci Sovák, Menšík, Kostka, Brodský to zahrali úžasne. Nemám tomu čo vytknúť. Na konci som sa v tom troška strácal, kto je vlastne z ktorej časovej doby, ale nevadí, aspoň mám ďalší dôvod si to pozrieť znovu.
Jak napálit advokáta (1980)
Vzhľadom na námet som čakal, že sa budem celý čas smiať a nejak nie a nie... Nuž ale tie 2 hviezdičky sú za Kopeckého, ten bol ako vždy super.
Ukradená vzducholoď (1966)
Vynikajúci dobrodružný verneovský príbeh podľa Pána režiséra Karla Zemana. Jeho filmy majú takú neuveriteľnú, neopakovateľnú atmosféru, že sa s ničím nedajú porovnať. Vynikajúce skĺbenie strachu a dobrodružstva zaručuje skvelú zábavu.
Superman: Soudný den (2007)
Dobré, krátke, napínavé, s klasickou animáciou, akú mám rád zo starej doby a s výborným príbehom. Takto by mali vyzerať všetky celovečerné filmy so Supermanom.
Dovolenka v Las Vegas (1997)
Nechápem nízke hodnotenia. Pre mňa takmer rovnaká zábava ako prvé 3 diely. Jasné, Chevy Chase je už starší, ale Beverly D´Angelo je stále sexy akurát tie decká boli nemastné-neslané. Ale rodinka jeho brata, ktorá má "obydlie" ak sa to tak dá nazvať na mieste, kde vláda skúšala bomby, nemá chybu :) Takže je to tak na 3,5 hviezdičiek, ale z nostalgie dám vyššiu métu.
Goldina pomsta (2006) (TV film)
Silný dokument. Keby všetci politici mali takú guráž ako Golda, svet by vyzeral trochu inak...