Recenzie (26)
Votrelec vs. Predátor (2004)
Škoda že sa toho nechopil nejaký skúsený režisér a scenárista. Votrelec a predátor by si zaslúžili dôstojnejšie pokračovanie, pretože spojiť tieto dve "príšerky" nebol zlý nápad. S tak dobrým námetom to mohol byť pekný comeback.
Linda (1984) (seriál)
Na to jej ííííííja! sa proste nadá zabudnúť. Dobrá animácia úvodnej znelky.
Válečníci (1999) (TV film)
Jeden z mála vojnových filmov ktorý nie sú o hrdinských akciách ale podávajú obraz o skutočných dopadoch vojny.
Moucha (1999) (seriál)
Fakt že je to jediná zábavná mucha na svete. Páči sa mi ako tu komunikuje hmyz - etšhi? eti i u lie....bzz Špica!
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Len jeden jediný film zo série o Harrym Potterovy som vydržal pozerať do konca. Už ani neviem ktorý to bol, tak svoj príspevok píšem k tomu prvému. HP sa v posledných rokoch stal fenoménom ktorý učaroval mnohým ale mne nie. Každopádne, hodnotiť ho nebudem-jednoducho nemám čo (nechcem byť nefér a davať odpad tomu čo mne je tématicky cudzie) NARNIA, ERAGON detto! Po 15 min. sledovania Narnie so sa cítil rovnako ako sa cítim po hodine v čakárni pred ambulanciou mojej obvodnej lekárky.
Solaris (2002)
Z každej strany počúvam že ta ruská verzia je lepšia. No, dúfam že ju niekedy uvidím. Každopádne, čo na tomto filme si zaslúži 5+5 hviezdičiek, je rozhodne hudba Cliffa Martineza.