Recenzie (74)
22 Jump Street (2014)
po dlouhé době film kde jsem se opravdu zasmál. nečekal sem od toho vůbec nic a o to je to lepší.
Mama (2013)
dal bych i 4, ale prostě ten závěr to je parodie jak ze scary movie..... takže 3
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
super filmeček ! jeli přesně podle knížky (plus tam něco upgreadovali, narozdíl od jiných knižních předloh, které v 90% totálně osekaj a vymyslej si nakonec svůj příběh. To se tady neděje a to se mi líbilo. Krásně scenérie, akce, masky všechno supa a nemůžu jinak než 5*
Paranormal Activity 4 (2012)
osobně se mi to líbilo. pravda první půlka super krátkého filmu nic moc, ale posledních 5 min super :)
Iron Sky (2012)
Co to má být ? :D nemam co dodat....
Madagaskar 3 (2012)
Viděl sem to v češtině takže to není uplne ok, ale líbilo se mi to.....a jako hláška : "moje bříško by vám chtělo něco říct" mě odrovnala :D
Snehulienka a lovec (2012)
Ok, scénář byl jasný už před tím než sem šel do kina. Na filmu je hodně vidět že to stálo dost peněz, spousty záběrů sou fakt bombička. Ale záběr zklamal co to bylo ? :D bitva ? :) a královnin pohled do davu ? :D no tak jako ee 3*
Hnev Titanov (2012)
Nevím, ale vše pod 3 hvězdy mě přijde ujetý ... akce byla super, 3D taky tak nevidím důvod dávat tak nízké hodnocení. Upřímně by mě zajímalo který akční film za poslední dobu tady někoho nadchnul .... no coment
Nedotknuteľní (2011)
Přiznám se že film sem se rozhodl shlédnout až po vysokém hodnocení a naprosto mě dostal. Obzvlášt herecký výkon Omara Sy je příkladný ! 5 hvězd ani nejde jinak !
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Upřímně řečeno jsem od toho filmu očekával malilinko víc. Po grafické stránce není téměř absolutně nic k vytknutí, ale v celkovém dojmu mě prostě film uplne nenadchnul. Dějová linka je zcela zřejmá, a co mě osobně nepotěšilo byla absence pěkných 3D efektů. Ale abyc nehanil film je to pěkný :) :) 4 *