Reklama

Reklama

Bruce Feldman

Bruce Feldman

Zaujímavosti (1)

Bolestná realita (1994)

  • Spočiatku tento film nefungoval v pokladniach tak dobre, ako štúdio dúfalo. Za šesť týždňov zarobila 18 miliónov dolárov, čo je viac ako 11 miliónov dolárov produkčného rozpočtu, ale nie dosť na to, aby dosiahla zisk, keď sa pridali náklady na výtlačky, reklamu a distribúciu. Bruce Feldman, viceprezident marketingu Universal Pictures, povedal: "Médiá to označili za obrázok generácie X, zatiaľ čo sme si mysleli, že ide o komédiu so širokou príťažlivosťou." Štúdio umiestňovalo inzeráty počas programov vybraných pre ich príťažlivosť pre dvanásť až tridsaťštyriročných a v rozhovoroch si Ben Stiller dával pozor, aby nespomenul frázu „generácia X“. (Pat.Ko)

Producent

Dokumentárne
2009

30 for 30 (seriál)

 

The U (S01E07)

Reklama

Reklama