Die Schwarzwaldklinik - Season 1 (1985) (séria)
Réžia:
Hans-Jürgen TögelScenár:
Herbert LichtenfeldKamera:
Gernot KöhlerHudba:
Hans HammerschmidHrajú:
Klausjürgen Wussow, Gaby Dohm, Sascha Hehn, Karin Hardt, Ilona Grübel, Anja Kruse, Franz Rudnick, Horst Naumann, Rolf Schimpf, Christian Kohlund, Eva Maria Bauer, Barbara Wussow, Gabi Fischer (viac)Hrajú
Klausjürgen Wussow
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Ein Schloß am Wörthersee (1990) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Gaby Dohm
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Majster Eder a škriatok Pumuckl (1982) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Sascha Hehn
Západné Nemecko
Karin Hardt
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Doktor z vidieka (1987) (seriál)
Ilona Grübel
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Mestečko Frühling (2011) (seriál)
Big Ben (1996) (seriál)
Anja Kruse
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Die ProSieben Märchenstunde (2006) (seriál)
Komisár Rex (1994) (seriál)
Súboj s časom (2010) (seriál)
Franz Rudnick
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Odvážni muži na krídlach (1978) (seriál)
Joseph Balsamo (1973) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Horst Naumann
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
SOKO München (1978) (seriál)
Rolf Schimpf
Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
SOKO München (1978) (seriál)
Christian Kohlund
Švajčiarsko
Najlepšie seriály:
Rytier šťasteny (1984) (seriál)
Bony (1992) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Eva Maria Bauer
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Kráľ zo St. Pauli (1998) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Barbara Wussow
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Mozart, viac ako princ (1991) (seriál)
Agathe (2005) (seriál)
Soko Vídeň (2005) (seriál)
Gabi Fischer
Najlepšie seriály:
Ein Schloß am Wörthersee (1990) (seriál)
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Alf Marholm
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Poklad na ostrove (1966) (seriál)
Joseph Balsamo (1973) (seriál)
Luzie, der Schrecken der Straße (1980) (seriál)
Karin Eckhold
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Loď snů (1981) (seriál)
Doktor z vidieka (1987) (seriál)
Pobřežní stráž (1997) (seriál)
Franziska Bronnen
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
Carl-Heinz Schroth
Rakúsko-Uhorsko
Najlepšie seriály:
Derrick (1974) (seriál)
Ernst Fritz Fürbringer
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Dobrodružstvá Toma Sawyera (1968) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Wolfgang Rau
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Prípad pre dvoch (1981) (seriál)