Die Schwarzwaldklinik - Season 1 (1985) (séria)
Réžia:
Hans-Jürgen TögelScenár:
Herbert LichtenfeldKamera:
Gernot KöhlerHudba:
Hans HammerschmidHrajú:
Klausjürgen Wussow, Gaby Dohm, Sascha Hehn, Karin Hardt, Ilona Grübel, Angelika Reißner, Karl Walter Diess, Franz Rudnick, Rolf Schimpf, Christian Kohlund, Eva Maria Bauer, Barbara Wussow (viac)Hrajú
Klausjürgen Wussow
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Ein Schloß am Wörthersee (1990) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Gaby Dohm
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Majster Eder a škriatok Pumuckl (1982) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Sascha Hehn
Západné Nemecko
Karin Hardt
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Doktor z vidieka (1987) (seriál)
Ilona Grübel
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Mestečko Frühling (2011) (seriál)
Big Ben (1996) (seriál)
Karl Walter Diess
Rakúsko
Najlepšie seriály:
Fabrika na oficierov (1989) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Franz Rudnick
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Odvážni muži na krídlach (1978) (seriál)
Joseph Balsamo (1973) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Rolf Schimpf
Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
SOKO München (1978) (seriál)
Christian Kohlund
Švajčiarsko
Najlepšie seriály:
Rytier šťasteny (1984) (seriál)
Bony (1992) (seriál)
Kriminálka Curych (2016) (seriál)
Eva Maria Bauer
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Kráľ zo St. Pauli (1998) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Barbara Wussow
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Mozart, viac ako princ (1991) (seriál)
Agathe (2005) (seriál)
Soko Vídeň (2005) (seriál)
Gabi Fischer
Najlepšie seriály:
Ein Schloß am Wörthersee (1990) (seriál)
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Jochen Schroeder
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
Kriminálka Kolín (2003) (seriál)
Alf Marholm
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Poklad na ostrove (1966) (seriál)
Joseph Balsamo (1973) (seriál)
Luzie, der Schrecken der Straße (1980) (seriál)
Karin Eckhold
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Loď snů (1981) (seriál)
Doktor z vidieka (1987) (seriál)
Pobřežní stráž (1997) (seriál)
Franziska Bronnen
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
Ursula Heyer
Najlepšie seriály:
Verbotene Liebe (1995) (seriál) - herec, a.z.
Miesto činu (1970) (seriál)
Prípad pre dvoch (1981) (seriál)
Sabine Postel
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
V plnom nasadení (1998) (seriál)
Tlsťoch (2005) (seriál)
Robert Atzorn
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Prípad pre dvoch (1981) (seriál)