Epizódy(8)
-
Port Fourchon, Louisiana (E01)
-
Eugene, Oregon (E02)
-
New Orleans, LA (E03)
-
New York, New York (E04)
-
Plainfield, Illinois (E05)
-
Palacios, Texas (E06)
-
Iron River, Michigan (E07)
-
Newark, New Jersey (E08)
Recenzie používateľa warrenur k tomuto seriálu (9)
Monsterland (2020)
Rad 8mich samostatnych epizod s roznymi pribehmi, ktorych kvalita pre mna variovala od odpadu az po mierny nadpriemer. Od ubohych hercov, az po celkom slusnych. Pribehovo ma vsak jednoznacne zaujali a neotravovali len prva a piata epizoda. Tie ostatne nestoja za zabity cas. Hodnotenie za celu seriu nema preto ozajstnu vypovednu hodnotu, ale jednohviezdia od ostatnych davaju jasne varovny signal. 35% ()
Port Fourchon, Louisiana (2020) (E01)
Zaujimavy koncept. Servitky sa nebrali a metoda soku je celkom neotrelo drza. Samozrejme, ak ste schopny akceptovat notnu davku "nadprirodzena". Dokonca by som si dovolil zapolemizovat, ci si tvorca nevzal inspiraciu z hlavnej myslienky od vynikajuceho The Outsider. Toto je vsak rozhodne priamociarejsi pocin a postrada tu atmosferu a stavbu. Dam tomu sancu. Som zvedavy, akym smerom sa to vyda. Krabic ma typek v aute dost. Zatial rozpacity priemer. 47% ()
Eugene, Oregon (2020) (E02)
Zrejme sa teda jedna o samostane pribehy epizodickeho charakteru. Co je trosku skoda, lebo prva epizoda si clekom ziadala pokracovanie. K tej druhej teda: slusne Charlieho herectvo,ktorym prekvapil uz vo vybornom Ozark-u to taha celym dielom. A zaujimavy je i koncept spritomnenia chat-ujucich v jednej miestnosti. Avsak "nadprirodzena" linia mi prisla usmevna a este castejsie, otravna. Prave scenar to stiahol nadol. ()
New Orleans, LA (2020) (E03)
Take sidlo, co mal ten "pediater", isto podedil. I ked, mozno ho ziskal "vlastnou hlavou" ;) Ten mindfuck "vystrasenej nobl" damy mi nesadol a vobec na mna neposobil autenticky. Psychicke problemy som totiz videl podane aj uveritelnejsou a hlavne neotravnou formou. Trubkar s tymi hudobnymi "skrekmi" tiez nepridal na atraktivite snimku. Tento pribeh, za mna slabota. Forma zabila obsah. 35% ()
New York, New York (2020) (E04)
Vcelku pekne posolstvo dost nazorne ukazovane na sefovi korporatneho gigantu a ludoch z jeho blizkeho okolia, ktori s idealmi zacali, avsak pozeranim inde a nepocuvanim svedomia rokmi prispievaju k zlemu stavu. Moze byt. Pol hviezdy za moralnu poucku, ktora mala dobry umysel. ()
Plainfield, Illinois (2020) (E05)
Serialova Piper z Orange is the new black, prakticky v rovnakej polohe lesbickej romance a trochu toho psycha, manie a samovrazednej depresie. Minimalne pocas prvej tretiny epizody. Herectvu modroocky nemam co vytknut, avsak "afterlife/death" som uz videl v tak mnoho prevedeniach.... Tento moc nevybocil. Avsak, pacil sa mi vsak kontrast toho, ako sialenstvo, ci "neskonala laska" prerastala brcatou ciernovlaskou. Zaverecne 4 minuty s dcerou a odrazy do minulosti opat pridali na atraktivnosti. Jedna viac o psychologicku dramu s jednym, viacmenej len vizualnym, prvkom horroru. 65% ()
Palacios, Texas (2020) (E06)
Tato cast na pozadi mystery pribehu apeluje na ekologiu a ochranu oceanov. Posolstvo fajn, pribeh uz menej. Avsak ocenujem, ze sa zakomponovala i legenda o "omameni namornikov". ;) 40% ()
Iron River, Michigan (2020) (E07)
Sledovat myslienkove pochody a "herectvo" kazdej jednej blbky a i toho "Crona" v chalupke v lesoch bolo dost trapnou bachorkou pre male deti. Nulova atmosfera a trapne sceny. Zatial najslabsia cast serie. ()
Newark, New Jersey (2020) (E08)
Ta ista servirka akou bola Kaitlyn Dever v prvej epizode, ale s kompletne inym fantazmagorickym pribehom, ktory ma vsak nechytal a zabieha do prilis zbytocnych metafor a obrazov. Za mna nuda, kde prevazuje forma nad obsahom a snaha o poetiku. 35% Bieda. ()