VOD (1)
Epizódy(160)
-
Búrlivé stretnutie (E01)
-
Divý tymián (E02)
-
Kolotoč života (E03)
-
Ľúbostná rošáda (E04)
-
Koniec jedného leta (E05)
-
Leto pri mori (E06)
-
Spiaci tiger (E07)
-
Chmáry na obzore (E08)
-
Aprílový sneh (E09)
-
Svetelné hry (E10)
-
September (E11)
-
Dom na pobreží (E13)
-
Zvláštna láska (E14)
-
Vietor nádeje (E15)
-
Zblúdilé srdcia (E16)
-
Hodiny rozhodnutia (E17)
-
Druhá šanca (E18)
-
Dve sestry (E19)
-
Cena za lásku (E20)
-
Domov v Nancherrow (E21)
-
Návrat do ráje (E23)
-
Trny v údolí květin (E24)
-
Hudba v srdcích (E25)
-
Kouzlo lásky (E26)
-
Růže v bouři (E27)
-
Nancherrow (E28)
-
Úskalia lásky (E30)
-
Čajky vo vetre (E31)
-
Kvet života (E32)
-
Dlhá cesta ku šťastiu (E33)
Recenzie používateľa arcticsky k tomuto seriálu (14)
Dom na pobreží (1996) (E13)
I na Pilcherovou opravdu šílené - a to je co říci... ()
Hodiny rozhodnutia (1997) (E17)
I na Pilcherovou fakt šílený děs.... ()
Domov v Nancherrow (1998) (E21)
První díl lepší druhého. Není to natočené tak levně jako jiné "Pilcherky" a slušné herecké obsazení to silou vůle dokope k nějakému tomu neslanému nemastnému průměru....s chlupem 3 body... ()
Keď ide o lásku (2002) (E43)
Totálně bezemoční a naprosto chladný "romanťák".... ()
Zajtra budeme snívať spoločne (2002) (E44)
Tak tohle byla i na Pilcherovou drtivě šílená konstrukce příběhu.... ()
Raj snov (2003) (E48)
Za dva dny jsem viděl podobné filmy tři. Se zatnutými zuby jsem je vydržel od začátku až do konce a výsledkem je 3x odpad....Dá se říci, že tyto příběhy jsou opravdu bláznivé a podle naprosto stejného mustru. Už po 10 minutách je jasné, jak to dopadne a občasné nechtěně humorné situace, při kterých jsem se hystericky chechtal na hodnocení nic nezmění... ()
Zimný slnovrat (2003) (E51)
Jedna z dalších zmatených podivností od Pilcherové. Proboha, co tu dělá Ustinov a Chaplinka? ()
Láska jej života (2006) (E68)
....aneb Pilcherová stále hůř a hůř....Velmi blábolivý film. ()
Láska z jasného neba (2006) (E69)
Nejlepší fór filmu byl, když hlavní hrdinka přistihla svého partnera s kámoškou in flagranti, tak on jí odpověděl: " nevysvětluj si to nějak špatně". To je vynikající reakce! Skvělá hra do autu! Asi jako kdyby jí řekl, že mu zašívá roztržený poklopec a vlastně o nic nejde..nebo že je to instalatérka a ztratila na pohovce hasák a tak ho zrovna spolu hledají...Fakt dobrý. ()
Víťazstvo lásky (2007) (E75)
Sakra - tohle bylo ještě blbější než obvykle...fakt nemožné... ()
Láska navzdory celému světu (2009) (E88)
Vynikající komentář k tomuto veledílu světové kinematografie již napsal drunkwithme...nezbývá než potvrdit, že výkony herců byly opravdu a vskutku oslňující... ()
Láska na obzore (2010) (E95)
Toto je opravdu bláznivé v tom nejhorším slova smyslu....myslel jsem, že mám halucinace - tomu se ani nedá uvěřit, co někteří machři splácají do jednoho "filmu". ()
Sňatek z rozumu (2010) (E98)
Uffff, ta římská amfora.....opět jsem to přetrpěl, ale oproti včerejšímu "zážitku" (Láska na obzoru) má tento film alespoň nějakou hlavu a patu ve scénáři a trochu vtipu. Dialogy mezi starým Woxterem a komorníkem se daly poslouchat....a to rozhodně není ve filmech podle této autorky pravidlem. ()
Vo víne je láska (2011) (E105)
Jeden bodík za Barbaru Wussow, Jinak tradičně značně masochistické dílko. ()