Reklama

Reklama

Nákupné maniačky

(relácia)
  • Česko Nákupní maniačky

Obsahy(1)

Nastylovať sa za 4 hodiny a 500 eur dokážu len skutočné nákupné maniačky. Ale len jedna z nich môže byť tá pravá! S komentárom skúseného stylistu sledujeme päť žien počas jedného týždňa a uvidíme, ktorá z nich splní svoje úlohy najlepšie. Denný seriál Nákupné maniačky je súťažná televízna šou, spájajúca ženy rôzneho veku, vzdelania a výzoru, ktoré majú spoločnú vášeň - nakupovanie. Ich úloha znie priam rozprávkovo - v časovom limite 4 hodín musia minúť 500 eur a nakúpiť za ne oblečenie a doplnky, pomocou ktorých vytvoria outfit na zvolenú tému. Hodnotiť sa budú nielen navzájom, ale svoje pozorné a neúprosné oko na ne upriami aj profesionálny stylista. Najvyšší počet bodov potom určí víťazku týždňa, ktorá získa nielen celý svoj nákup, ale aj 500 eur v hotovosti. (TV JOJ)

(viac)

Recenzie (85)

Ydrosten odpad!

všetky recenzie používateľa

Bojím se že nerozumím o co tam jde. Pokud o to ukázat jaké hadříky by si měla koupit obyčejná holka pokud chce být " in " a " cool " , tak se pořad minul účinkem, protože moje partnerka i dcera prohlásily že polovinu těch kůl hader by si neoblékly ani na maškarní. Pro mě nepochopitelný pořad o ničem co by mohlo kohokoliv zajímat. ()

Marek1991 odpad!

všetky recenzie používateľa

Podľa mňa choroba nezmyslov, zabitý čas, špekulovanie a robenie sa významnými a odbornými pri totálnych konzumných vymývačkách mozgov. Ďalší znak hrozného stavu komerčných televízií na Slovensku a kapitalizmu ako takého. Že sa ženy chcú páčiť ich veľmi neospravedlňuje v tomto pri stave sveta a muži tu, tak to už je vážne podľa mňa úchyláctvo. Pri tom sa ani nedá podľa mňa veľmi vydržať, ak tomu človek neprepadne a nie je podobný ako účinkujúci. Radšej to zrušte. ()

Reklama

morena.jea 

všetky recenzie používateľa

Celkom by ma to aj bavilo - bratislavské husičky ktoré v nakupovaní vidia umenie a zmysel života. To že si navzájom ohovárajú šatník by mi ani nevadilo, veď je to súťaž. Čo mi ale pije najviac krv sú porotcovia, nazývaný profesionálni stylisti. Týmto samozvaní odborníci zdrbú 9 kúskov z 10 pretože nevyhovujú ich prihriatemu vkusu. Prečo preboha si každá buzna o sebe myslí, že má vkus a právo rozhodovať čo je pekné? A čerešničkou na torte je ich spôsob vyjadrovania, tzv. paštekárčina. "kabelka by mala nejakým spôsobom korešpondovať s topánkami" / "je to viacmenej taký casual look" / "akože podľa mňa je toto zlý outfit" / "slim jeansom by veľmi svedčal used look" / "chýba mi tam nejaký taký akcent, ktorý by to celé oživil" / "akože ja vôbec nechápem prečo má tento kúsok vo svojom šatníku" / takpovediac by to teoreticky aj mohlo spolu farebne fungovať" ... ()

lukas.barbuscak 

všetky recenzie používateľa

Pôvodným (snáď) cieľom tejto showky je pravdepodobne ukázať, ako pekne sa dá obliecť za určitú sumu peňazí a obmedzený čas v slovenskom nákupnom centre. Úplne rozumiem tým, ktorých zaujíma móda/obliekanie, že sa na to občas pozrú, veď je to oddychovka, baby môžu pred telkou hodnotiť, komentovať.. Problémom je, že medzičasom, kým sa daná žienka oblieka, ďalších pár spolusúťažiacich sedí v jej byte, ohovárajú, klebetia, súdia, kritizujú, že človeku je pred tou telkou až trápne. A ešte väčším problémom je, že to možno ľudia pozerajú kvôli tomuto a povedia si, že "ešteže ja taká/ý nie som". Omyl. Jedna hviezda za pekný (počiatočný) nápad. ()

Kevi1 

všetky recenzie používateľa

Toto je úplne super show a môžem pokojne vyhlásiť, že jediná pozerateľná vec, čo práve beží v telke (a myslím, že aj bežať bude). Päť (momentálne už len štyri) ženských, ktorým v 99% chýba nielen vkus, ale aj súdnosť, sebaúcta a pravdepodobne aj zrak sa každý týždeň dobrovoľne strápňuje a ešte si myslia, aké sú super. Mne by museli zaplatiť zopár miliónov, aby som dokázala prekonať svoju pýchu (a zakopať súdnosť, sebaúctu a zrak) a rozprávať tie nezmysly. Vidíme šatníky úplnej spodiny a cez "módne bloggerky" (dolcezuzka ma dostala) sa občas dostaneme aj k tomu jednému percentu, čo má skutočny vkus. Čo ženské v tejto krajine dokážu pokladať za módu a čo označujú za trendy, ma nikdy neprestane fascinovať. Nákupné maniačky sú lepšie ako sitcom a keď sa človek prenesie cez východniarských sedliakov, tak sa na nich dokáže aj poriadne zábavať. My máme také modné ikony a úspešné bloggerky ako ešte nikto. Nehovoriac o ochranárkach zvierat, ktorým doma vysí kožuch a kupujú si kožené čižmy. Doplnené o stylistov - vrelo odporúčam. ()

Galéria (18)

Zaujímavosti (1)

Reklama

Reklama