Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Detroit v neďalekej budúcnosti celkom ovláda spoločnosť OCP, ktorú vedie Japonec Kanemitsu (Mako). OCP sa chystá premeniť chátrajúcu časť mesta na moderný komplex Detroit City, ktorý by patril pod jej kontrolu. Ako prvý krok však treba vyhnať a vysťahovať súčasných obyvateľov štvrtí, ktorých sa plán týka. Na to si OCP zriadi špeciálne jednotky REHAB, zložené z bývalých žoldnierov. Tie násilne a neľútostne vyháňajú tunajších obyvateľov pod priehľadnou zásterkou boja proti rebelom a kriminálnym živlom. Pri jednej akcii prídu o život aj rodičia (Jodi Longová, John Posey) desaťročnej Nikko (Remy Ryanová), ktorú zachránia rebeli bojujúci proti OCP. Dievčatko sa čoskoro ukáže užitočnou bojovníčkou, pretože s pomocou svojho prenosného počítača dokáže napríklad preprogramovať a zneškodniť policajné roboty ED 209. Policajti, ktorí rebelov prenasledujú, sa stretnú v boji so skupinou bojovných splatterpunkerov a na pomoc im prichádza, napriek rozkazom veliteľa policajný kyborg Robocop (Robert John Burke), stroj ovládaný mozgom bývalého policajta Murphyho. Vedenie firmy rozhodne Robocopa preradiť k Rehabom a prikáže doktorke Lazarusovej, ktorá sa oňho stará, aby do Robocopa nainštalovala mikročip potláčajúci všetko ľudské. Mladá žena to však neurobí. Robocop odíde s Lewisovou k starému kostolu, kde sa skrývajú rebeli. Vzápätí ho prepadne jednotka Rehab. Ich cynický veliteľ Paul McDaggett (John Castle) chladnokrvne ženu zastrelí, pretože odmietla bojovať proti nevinným ľuďom. Raketou ťažko poraní Robocopa, ktorý podľa inštrukcií nesmie bojovať proti uniformám. Malá Nikko privedie do úkrytu doktorku Lazarusovú. Tá Robocopa opraví. Kanemitsu sa rozhodne pripojiť k príslušníkom REHABu aj policajné jednotky. Policajti to však odmietnu. Odovzdajú odznaky a prejdú na stranu rebelov. Do Detroitu dorazí android Otomo, ktorého vyslal Kanemitsu, nespokojný s vývojom situácie. Robocop, ktorému doktorka Lazarusová vymaže z pamäte všetky inštrukcie prikazujúce poslúchať príkazy OCP, sa vyberie za pomstou... (TV JOJ)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (200)

Phobia 

všetky recenzie používateľa

Kampak se to propadl akční sci-fi kult let osmdesátých? Devadesátá léta ho vyválela v hnoji lacinosti, zalila močůvkou trapnosti a navrch položila hovénko diletanství. Před lety jsem na to hleděla v nevěřícím zděšení, dnes už bych možná našla i důvody k hlasitému smíchu - kdybych ovšem nejprve našla jediný maličký důvod, proč se na tenhle průjem ubohosti podívat. 15% - asi z nostalgie, objektivní příčinu k hodnocení v kladných číslech nevidím. ()

kenkaku 

všetky recenzie používateľa

Jen protože to bylo do série a proto, abych se ujistil, že Robocop jakého znám je mrtev. To proč jsem film Robocop milovat tady celkem solidně zadupali do země. Horší to být nemohlo (oprava... mohlo... stačilo vidět jeden díl seriálu Robocop: Temná spravedlnost. Pokud tedy u Robocopa 3 trpíte, pusťte si jakýkoliv díl seriálu a hned to budete vidět s třetím pokračováním o mnohem lépe... ()

Reklama

StanislachKo 

všetky recenzie používateľa

"Ste zatčeni, máte právo držet hubu!" a mnoho iných... Inak ten film je po všetkých stránkach strašný! Až tak strašný, že si dovolí skončiť lietajúcim robocopom... Až tak strašný až je človeku zo samej ľútosti (sprevádzanej návalmi bučiaceho smiechu) proste sympatický! :) Niekedy sa točia komédie... Ba dokonca paródie! zjavne bez toho, aby sa o tom vedelo. Asi až teraz plne chápem významu "GP". :) ()

TERRORDROME 

všetky recenzie používateľa

Na tomto som bol v kine ako 12 ročný počiatkom 90-tych rokov a tým pádom sa mi to muselo páčiť. Teraz je už jasné že tretí Robocop silno drhne, lebo prišiel o svoje tromfy v podobe cynizmu a brutality a nahradil ich "dojímavým" bojom o záchranu hnijúcich trosiek zdevastovanej štvrte a ochraňovaním dievčatiek. Film je najnudnejší práve v scénach keď sa snaží dolovať z diváka ten hnus zvaný emócie, či už zastrelením Robocopovej parťáčky Lewisovej ( aj keď si to Nancy Allen vraj sama vyžiadala ), alebo nariekaním bandy somrákov alias odboja. No, krv síce zmizla, ale tak úplne beznádejná sračka to ešte nie je, lebo zmysel pre humor je aj v tomto dieli stále prítomný. Hlavne scéna keď sa Robocop naserie a ide vykúriť hnusáka Mekdegeša z lacného hotelu, vtedy je to doslova situačná komédia a hustí jeden fór za druhým. Pobaví chlap skáčúci z mrakodrapu, japonský samuraj cyborg naprávajúci si vyskočenú sánku či animovaná reklama na figúrku Džonyho z rehabilitačného a vymletý pankáči sú srandovný sami o sebe. Plus pár slušných hlášok - "Murphy, vieš že je na teba zatykač? Viem! Len sa pýtam, čo by si potreboval?" Pravda, aj dvojka bola riadny guláš, ale ten bol nekompromisne vytúrovaný, zatiaľ čo tento je už značne bezzubý a len s jedným vajcom. Výmenná multizbraňová ruka bola fajn, jetpack už trochu blbosť a to že Robocop chytí vystrelenú guľku medzi prsty si mohli odpustiť, ako by to asi mohla dokázať taká pomalá bandaska. Ešte mu mohli zo smetného kontajnera vyklepať nejaký namakaný Robomobil, aby sa mohol voziť maximálne štýlovo a robiť dojem na kandelábre s umelou inteligenciou. ()

Caine odpad!

všetky recenzie používateľa

Totální dehonestace (mého) oblíbeného hrdiny. Jestli to byla snaha o parodii, tak nechápu proč se názvem zařazuje normálně do série. Ale i tak nebyla skoro žádná sranda. Zato spousta mizerných triků a hereckých výkonů. Námět je extrémně přehnaný až do blba. Tohle že má na svědomí Frank Miller? Já vím že RoboCop je už sám o sobě dělaný formou sebeironie až parodie, ale styl provedení tohodle dílu jsem prostě nepobral. :-( ()

Galéria (26)

Zaujímavosti (17)

  • Otomo (Bruce Locke), kybernetický samuraj, je pocta titulní postavě z komiksu "Ronin" Franka Millera o samuraji, jehož duše je znovu přivedena k životu pomocí futuristické technologie. Bertha Washington (CCH Pounder) odkazuje na Marthu Washington, nezávislou bojovnici z Millerova komiksu „Give Me Liberty“. (HellFire)
  • Natáčelo se od 4. února do 17. května 1991 v Atlantě. Většina budov viděných ve filmu byla odsouzena k demolici, aby uvolnily místo pro stavby určené k Letním olympijských hrám v roce 1996. (HellFire)
  • V pokladnách severoamerických kin diváci nechali 10,7 milionu amerických dolarů. (NIRO)

Reklama

Reklama