Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pôvodná inscenácia s aktuálnou problematikou dnešnej mládeže do 15 rokov. Príbeh Romana, ktorý prežíva prvé sklamanie v láske a zároveň hľadá zázemie v rodine. (oficiálny text distribútora)

Diskusia

bloke

bloke (hodnotenie, recenzie)

Čiastočne moralizátorská inscenácia zo šedých čias našej minulosti (90% + filmov zo Slovenska bolo šedých, útrpných, smutných), a aj keď námet by ešte mohol byť celkom v poriadku, tak scenár a réžia vytvorili "dielo", ktorého dĺžka pôsobila, akoby malo hodinu a trištvrte.

Postava A. Timkovej bola asi najtragickejšia, ani úloha Romana Luknára nebola napísaná ovela lepšie.

Najlepšie sa asi podarila nevedomá reklama na Pepsi colu, ktorá ola menovite spomenutá či zabraná asi 5x.

Reklama

Reklama