Ninin ga šinobuden: The Nonsense kunoiči Fiction
Onsokumaru no Himitsu no Maki / Saraba Ninin ga Shinobuden no Maki (E12)
(epizóda)- 音速丸の秘密の巻 / さらばニニンがシノブ伝の巻 (viac)
Japonsko,
2004, 24 min
Scenár:
Rjúnosuke KingecuKamera:
Takeši NagataHudba:
Harukiči JamamotoHrajú:
Nana Mizuki, Ajako Kawasumi, Norio Wakamoto, Rie Kugimija, Tomokazu Seki, Šindži Kawada, Daisuke Ono, Rio Nacuki, Mičiko Neja, Micuo Iwata, Taró Jamaguči, Jóko HondaHrajú
Nana Mizuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Dororo (2019) (seriál)
Ajako Kawasumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Norio Wakamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Rie Kugimija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Tomokazu Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Šindži Kawada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Daisuke Ono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Oši no ko (2023) (seriál)
Rio Nacuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Fullmetal Panic! (2002) (seriál)
Skip Beat! (2008) (seriál)
Mičiko Neja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Micuo Iwata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Taró Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Jóko Honda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Nodame cantabile (2007) (seriál)