Monster
Réžia:
Masajuki KodžimaKamera:
Rjú TakizawaHudba:
Kuniaki HaišimaHrajú:
Hidenobu Kiuči, Nozomu Sasaki, Mamiko Noto, Mami Kojama, Cutomu Isobe, Mičio Hazama, Ičiró Nagai, Nači Nozawa, Džunko Takeuči, Jošito Jasuhara, Tomokazu Seki, Rjúnosuke Óbajaši, Hisajoši Suganuma (viac)Hrajú
Hidenobu Kiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Nozomu Sasaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Mamiko Noto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Mami Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Cutomu Isobe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Mičio Hazama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Ičiró Nagai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Nači Nozawa
Japonsko
Džunko Takeuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Dororo (2019) (seriál)
Jošito Jasuhara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Tomokazu Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Rjúnosuke Óbajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Hisajoši Suganuma
Japonsko
Taimei Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Gara Takašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Hóko Kuwašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Rino Marimo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Júto Uemura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
Mai Cukada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)