Popotan
Japonsko,
2003, 24 min
Réžia:
Šin'ičiró KimuraScenár:
Džukki HanadaKamera:
Cuguo OzawaHudba:
Osamu TezukaHrajú:
Sajaka Óhara, Masumi Asano, Haruko Momoi, Mai Kadowaki, Ajako Kawasumi, Juki Kaida, Mai Nakahara, Noriko Šitaja, Risa Hajamizu, Jurika Očiai, Eriko Nakamura, Kanako Hattori, Miwa Kohinata (viac)Hrajú
Sajaka Óhara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Masumi Asano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Haruko Momoi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Steins;Gate (2011) (seriál)
Genšiken (2004) (seriál)
Posel klamů (2004) (seriál)
Mai Kadowaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Klub společníků óranské střední (2006) (seriál)
Ajako Kawasumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Juki Kaida
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Mai Nakahara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Blue Lock (2022) (seriál)
Thunderbolt Fantasy: Tóriken júki (2016) (seriál)
Durarara!! (2010) (seriál)
Noriko Šitaja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Risa Hajamizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hellsing (2006) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Jurika Očiai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bleach (2004) (seriál)
Kimi ga nozomu eien (2003) (seriál)
Midori no hibi (2004) (seriál)
Eriko Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Ben Tó (2011) (seriál)
Magi: The Labyrinth Of Magic (2012) (seriál)
Kanako Hattori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bleach (2004) (seriál)
R.O.D: The TV (2003) (seriál)
D.N. Angel (2003) (seriál)
Miwa Kohinata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Nerima Daikon Brothers (2006) (seriál)
Kamikaze kaitó Jeanne (1999) (seriál)
Cujoši Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)