Recenzie (162)
Horor v Amityville (1979)
Od zaciatku az prilis predvidatelne, atmosfera prakticky ziadna, herecke vykony slabe - Margot Kidder je priserna, jej "herectvo" spociva v striedajucich sa kukucoch zbiteho psa a vyjavenych pohladoch, "premena" Jamesa Brolina je predovsetkym o rozstrapatenych vlasoch a prifarbenych ociach :)
V plnom nasadení (1998) (seriál)
K odpadu tomuto serialu veru nechyba vela, mimoriadne slabe.
V tom dome straší (2006)
Mozem len zopakovat, ze nerozumiem preco Monster House isiel do distribucie dabovany a tvari sa ako film pre deti. Toto je rozhodne animak pre dospelych a velmi vydareny!
Sprisahanie (1999)
Vedel by som pochopit keby sa takyto odpad vysielal niekedy pocas hlbokej noci, ale obetovat mu prime time, tak to je poriadny preslap.
Seabiscuit - Dupot koní (2003)
Zrucne technicke spracovanie, mierne nepresvedcive herecke vykony, navyse pribeh, ktory tu uz v roznych mutaciach bol.. Zbytocne zdlhave, predvidatelny zaver, slusne som sa nudil.
Dáma vo vode (2006)
Prijemne strasidelna rozpravka pre dospelych s vynikajucim Giamattim v hlavnej ulohe. Bryce Dallas Howard je presne taka, aka je jej postava - akoby z ineho sveta..
Kliatby z temnôt (2004) (seriál)
Jedine, co sa mi zdalo na tomto seriali zaujimave, su uvodne titulky. Na co i len jedinu hviezdicku to vsak nestaci.
Dom pri jazere (2006)
Jedna velka logicka diera mi brani hodnotit The Lake House lepsie, vyrozpravanie zivotneho pribehu kazdeho z dvoch hlavnych hrdinov sa mi javilo trosku prilis povrchne. Chvilami sa stava, ze sa clovek v casovych liniach "strati". Inak prijemne kino vo dvojici.
Superman sa vracia (2006)
Je to sice na viac ako 3*, ale k 4* ma novy Superman poriadne daleko. Mimoriadne rozvlacne, vrtel som sa v kine od nervozity a dlhej chvile..
Nezvratný osud 3 (2006)
Dajme tomu.. Napadite smrtelne nehody, solidna atmosfera, ale inak stale to iste dokola. Dobre ako sucast kampane proti skodlivym ucinkom solarii ;)